2017-01-16 07:37:41
Informacja !!!
Burmistrz Miasta i Gminy Łasin informuje, że istnieje możliwość uzyskania przez gminę dotacji na utylizację azbestu w 2017 roku. Dotacja udzielana jest w ramach programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Dofinansowanie obejmuje: demontaż, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Program przewiduje dofinansowanie kosztów kwalifikowanych, lecz nie więcej niż 1000 zł do 1 tony unieszkodliwionych odpadów. Dofinasowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego. Wniosek do WFOŚiGW składa samorząd. W związku z powyższym informujemy, że rozpoczynamy nabór wniosków od właścicieli nieruchomości zainteresowanych skorzystaniem z dofinansowania na demontaż i odbiór wyrobów zawierających azbest lub na sam odbiorów w/w wyrobów. Po zebraniu wniosków gmina opracowuje wniosek zbiorowy do Funduszu o dzielenie dotacji oraz wyłania firmę demontującą i utylizującą odpady. Realizacja zadania przewidywana jest w miesiącach czerwiec – październik 2017 roku.
Właściciele nieruchomości zainteresowani skorzystaniem z niniejszej oferty proszeni są o złożenie wniosku w Urzędzie Miasta i Gminy Łasin, Sekretariat pok. 20, w nieprzekraczalnym terminie do 28 lutego 2017 r.
Informujemy, że w przypadku nie otrzymania dofinansowania z WFOŚiGW w Toruniu wnioski nie będą realizowane.
Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 56 466 50 43 wew. 42 oraz na stronie internetowej Funduszu www.wfosigw.torun.pl
Wzory wniosków są dostępne w Urzędzie Miasta i Gminy Łasin, pok. nr 24, oraz na stronie internetowej www.lasin.pl